Twitter

вівторок, 2 грудня 2014 р.

Перший допис



Вітаю!

Від сьогодні у цьому блозі я буду ділитися з Вами новинами про свої проекти, анонсами цікавих акцій, моїми поглядами на події у світі кіно та іншою інформацією.

Довгий час я не бачив потреби у створенні такого ресурсу: цілком вистачало сайту, на якому можна було переглянути мої кінострічки. Але зараз без підтримки широкого загалу режисеру все важче виконувати свою роботу. А це — нові фільми. Під час створення кінокартини «Українська революція» я вже відчув підтримку українського суспільства, яке хоче бачити на екрані своє кіно про свою історію. Без цієї підтримки створення фільму було б неможливим. Тому хотілося б, щоб громада більше знала про мої проекти, плани на майбутнє і погляди в галузі мистецтва.

Сподіваюсь, дописи у цьому блозі будуть цікавими для широкого кола користувачів.

Режисер Іван Канівець

Немає коментарів:

Дописати коментар